لیزر لیپولیز شیوه‌ی نوین و محبوبی برای از بین بردن چربی بدن و پیکرتراشی است و بیمارانی که از این روش استفاده می‌کنند از چندین مزیت آن بهره می‌برند. مزایایی هم‌چون بهبود سریع و  انقباض پوست.  بیمارانی که می‌خواهند از این مزایا بهره‌مند شوند از این روش استفاده می‌کنند. در این مطلب با دیگر منافع و مزایای لیزر لیپولیز  آشنا می‌شویم.
لیزر لیپولیز  یکی از روش‌های کمتر تهاجمی است. در روش‌های قدیمی‌تر لیپوساکشن از لوله‌های قطوری برای ساکشن و خروج چربی از قسمت‌های مختلف بدن استفاده می‌شود. این لوله‌ها به قسمت‌های دارای چربی بدن هدایت می‌شوند و همین امر باعث درد و کبودی در این قسمت‌ها می‌شود. اما در روش لیزر لیپولیز  فقط یک تزریق کوچک انجام می‌شود و کانول لیزر لیپولیز از این سوراخ کوچک به چربی‌ها می‌رسد. لیزر لیپولیز  باعث آب شدن چربی‌ها می‌شود و آن‌ها را به مایع تبدیل می‌کند و سلول‌های چربی را با ساکشن بیرون می‌کشند. تمامی این‌ها باعث می‌شود که تهاجمی بودن لیزر لیپولیز به حداقل برسد.

درمان سریع و دوره نقاهت کوتاه

به دلیل طبیعت لیزر لیپولیز  و میزان پایین تهاجمی بودن آن، دوره‌ی درمان نیز در بیماران بسیار سریع است و بهبود خیلی سریع اتفاق می‌افتد. در هر زمانی، اعم از بعد از زمان صرف نهار یا قبل از شروع تعطیلات و با حداقل میزان ناراحتی و درد می‌توان لیزر لیپولیز  را انجام داد. تنها بعد از چند ساعت یا یک روز پس از این عمل افراد می‌توانند به محل کار خود بازگردند و همین امر باعث می‌شود که بدون اغماض در مراقبت‌های درمانی تعداد بیماران بیشتری در روز عمل شوند.

ظاهر و هیکل عالی 

در روش‌های قدیمی لیپوساکشن، اغلب بیماران در محل خروج چربی دچار افتادگی پوست می‌شوند. اما با استفاده از لیزر لیپولیز  پایین پوست منقبض‌تر شده و سریع جمع می‌شود و مناطق تحت درمان به خوبی شکل می‌گیرند. لیزر لیپولیز باعث ترشح کلاژن و انعقاد بافت می‌شود و همین امر در شکل‌گیری صحیح و زیبای اندام نقش اساسی دارد.